Against Gravity
✺ Przelot
Współczesne otoczenie kina stawia przed dystrybutorami liczne wyzwania, takie jak rosnąca konkurencja, zmieniające się preferencje widzów oraz dynamiczny rozwój technologii.
Wyzwanie
Against Gravity potrzebowało nowoczesnej, funkcjonalnej strony internetowej, która zwiększy jej widoczność na rynku dystrybucji filmowej i skutecznie dotrze do szerokiej publiczności, jednocześnie poprawiając doświadczenia użytkowników.
Kierunek
Celem było stworzenie intuicyjnej i estetycznej platformy, która zaangażuje użytkowników, poprawi UX oraz wzmocni wizerunek marki, przy jednoczesnym monitorowaniu i zapewnieniu długoterminowej wydajności strony.
Against Gravity
✺ let's grow
Autorem projektu UX & UI jest Paulina Janowiec, która jest partnerem studia. Za development i deployment odpowiada Jakub Szczeklik, który osadził stronę na autorskim systemie CMS Your.
Background
Strona Against Gravity prezentuje bogatą ofertę filmów dokumentalnych oraz informacje o festiwalu Millennium Docs Against Gravity. Użytkownicy znajdą tam szczegóły dotyczące projekcji, programów edukacyjnych, aktualności filmowych oraz możliwość zakupu biletów i dostępu do platformy VOD. Strona wyróżnia się nowoczesnym designem, intuicyjną nawigacją i klarownym układem treści, co ułatwia wyszukiwanie interesujących filmów i wydarzeń.
Against Gravity
✺ let's grow