Smart Engineering Solutions
Brand awareness
Branding
UX&UI
Development
Business & sales strategy
Brand awareness
Branding
UX&UI
Development
Business & sales strategy
Technoma
✺ Przelot
Technoma to marka w dziedzinie bezpieczeństwa maszyn, automatyki przemysłowej i automatyzacji procesów. Firma oferuje kompleksowe systemy zabezpieczające maszyny przemysłowe, koncentrując się na eliminacji przeszkód projektowych i dostarczaniu korzyści klientom.
Wyzwanie
Technoma to nową marką, założoną przez dwóch inżynierów. Celem projektu było zbudowanie świadomości marki oraz przygotowanie jej do startu do działania na rynku. Dzięki warsztatom, opracowanej strategii marki, biznesu i sprzedaży mogliśmy przejść do platformy marki i stworzenia powtarzalnego procesu wzrostu.
Kierunek
Faza "Startu" to nie lada wyzwanie dla każdej firmy. Pierwszym zadaniem było zdefiniowanie portfolio usług marki i zestawienie go z rynkiem. Poznając potrzeby klientów, stworzyliśmy szkielet usług.
Technoma
✺ let's grow
Manifest marki: "Jesteśmy świadomi Twoich wyzwań i jesteśmy tu, aby z Tobą o nich rozmawiać. Nie postrzegaj nas wyłącznie jako usługodawców, bo dla nas jesteś czymś więcej niż klientem. Jesteś naszym partnerem, z którym razem budujemy sukces każdego dnia. Nasza współpraca biznesowa opiera się na trwałych relacjach, budowanych na fundamencie profesjonalizmu i wzajemnego zaufania."
Projektując markę, pragnęliśmy dać interesariuszom łatwy start ich strategii biznesu. Branding wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji, a zaprojektowane elementy CI budują środowisko marki. Za branding odpowiada Jakub Łodej, a za świadomość marki Fabian Lic.
Background
Otoczenie marki, to maszyny, linie produkcyjne, mechanika. Pragneliśmy stworzyć znak, który łatwo i na długo zapiszę się w umyśle odbiorców, przy czym, nie będzie skomplikowany. Znak to paralela klepsydry, którą otrzymaliśmy poprzez zabawę fontem Krona One i wyciągnięciem z logotypu litery "H". W ten sposób otrzymaliśmy zegar czasu.
Azahar Emeralds
✺ let's grow