Każda firma jest inna, więc sposób naszej współpracy z Tobą powinien być wyjątkowy i dopasowany do Twoich potrzeb.
Ongoing /
Krok 1
Audyt obecnej sytuacji
✺ Przeprowadzenie wywiadów z potencjalnymi i obecnymi klientami oraz z pracownikami
✺ Ocena obecnego frameworku technologii marketingowej
✺ Analiza istniejących kanałów sprzedażowych oraz potencjalnych przeszkód
✺ Warsztaty, które mają na celu zdefiniowanie wyzwań
✺ Diagnoza
Krok 2
Działania teraźniejsze
Podczas gdy będziemy pracować z Tobą nad opracowaniem długoterminowej strategii, będziemy razem wdrażać kilka szybkich i łatwych do zaimplementowania działań, aby utrzymać Twoją firmę na ścieżce wzrostu.
Krok 3
Komunikacja i mapowanie person
✺ Stworzenie wspólnej platformy: kim są użytkownicy, klienci i influencerzy
✺ Stworzenie bezpośredniej, klarownej i przystępnej komunikacji dla każdej z ról, które biorą udział w procesie zakupowym
Proces /
Proces /
Krok 4
Budowanie zespołu
✺ Pomagamy Ci zbudować zespoły odpowiedzialne m.in. za strategię wejścia na rynek oraz ich wskaźniki KPI, skupiając się na oddzielaniu mierzalnego marketingu od niemierzalnego
✺ Wykorzystujemy naszą sieć kontaktów i doświadczenie, aby znaleźć najlepszych pracowników na potrzebne Ci stanowiska
Krok 5
Brand growth i wdrożenie frameworku
✺ Wdrożenie naszego procesu (o wysokim tempie) w celu zwiększenia kluczowych wskaźników wydajności (KPI)
✺ Opracowanie skalowalnych przepływów i pętli wzrostu
✺ Zbudowanie strategii ABM, która skierowana jest do decydentów i nabywców, aby generować sprzedaż
✺ Tworzymy strategię generowania popytu, aby upewnić się, że Twoja firma zawsze jest na czele myśli klientów
Krok 6
Monitorowanie i optymalizacja
✺ Przeprowadzamy regularne analizy i mierzymy efekty naszych działań, aby dostosować strategię w czasie rzeczywistym i zoptymalizować wyniki
✺ Używamy narzędzi do monitorowania KPI i generowania raportów, aby utrzymać wysoką skuteczność i efektywność działań marketingowych