Manufacture
Brand awareness
Branding
UX&UI
Development
Brand awareness
Branding
UX&UI
Development
Azahar Emeralds
✺ Przelot
Zachwycające efekty kreatywności projektantów przyciągają uwagę. Kobieta, która nosi biżuterię Azahar Emeralds, doceni harmonię i ponadczasową elegancję nowoczesnego stylu. Blask biżuterii delikatnie otacza piękno i subtelność, podkreślając wyjątkową wrażliwość marki.
Wyzwanie
Azahar Emeralds to kolumbijski konglomerat, który wydobywa kamienie szlachetne, sprzedaje surowce i produkuje biżuterię. Marka chce otworzyć się na Europę. Pierwszym krokiem marki w Europie było otwarcie punktu sprzedaży kamieni szlachetnych oraz biżuterii wykonanej na zamówienie.
Kierunek
Stworzenie w umysłach ludzi świadomości istnienia marki Azahar Emeralds. Pomoc w założeniu warsztatu kamieni szlachetnych oraz biżuterii. Opracowanie procesu budowy marki, w oparciu o strategie biznesu i sprzedaży.
Azahar Emeralds
✺ let's grow
Biżuteria nigdy nie wychodzi z mody. Bez względu na dekadę i trend, niepowtarzalne wzory kolczyków, naszyjników, bransoletek i pierścionków służyły zarówno jako wyraziste elementy, jak i codzienne akcesoria. Niezależnie od tego, czy jest to perła, złoto, srebro, różowe złoto, diament czy coś zupełnie innego, dobra biżuteria może stać sama, dopełniając Twój strój i dodając odpowiednią ilość elegancji i blasku.
Zadaniem studia, było ujednolicenie identyfikacji wizualnej, która w zależności od kraju, posiadała delikatne różnice. Za brand awareness odpowiada Fabian Lic, natomiast branding to efekt prac Jakuba Łodeja.
Background
Sygnet to wyryty kształt diamentu, który przypomina wygląd kwiatu. Mimo że pojedynczy kamień szlachetny nie jest szmaragdem, którego kształt zwykle jest bardziej prostokątny z uwagi na jego cechy jubilerskie, to kombinacja sześciu elementów diamentu przypomina kwiat pomarańczy, czyli azaharu.
Azahar Emeralds
✺ let's grow